Így szól az 1.6 injektoros Somogyi motor!



Geiger Máté és Csanády Sándor (Lada 2101) belső videója a szeptemberi Pécs Rallyról, amit egyébként abszolútban is megnyertek a srácok a Zsigulival!

Mivel szeptemberben még eladó volt a motor (egyébként lehet hogy még most is),  ezért egy kis technikai specifikációval is tudunk szolgálni hogy mit hallhattok ki a lenti belső felvételből!

Lada 1.6 injektoros Somogyi motor

Furat: 80mm
Löket: 80mm
Kovácsolt fötengely
Hosszú H-hajtókarok ( még hosszabb mint a 146mm-es )
JE-pistons egyedi kovácsolt dugattyúk, alulról is kikönnyítve
Nagy sűrítés ( 14+:1 )
Nagyszelepes hengerfej
Acél szelepek
Bronz vezetők
Titán rugótányér
Nagy alapkörös egyedi, acél, vezérműtengely
Görgős láncfeszítő
Olajterelős karter
Egyedi 4-1 leömlő ( “Szolnoki” által gyártva, skpower kerámia bevonat )
Nagy tüték ( peremes, 70hosszú, Janó )
Jenvey pillangósor 45x30mm
150mm-es acél szívocsonk
Acél lendkerék, körbe ablakolva, 184mm-es egytárcsás AP szinterkuplung,
kis ékszíjtárcsa PK-s szíjhoz,
Bosch injektorokkal, összes szenzorral, VEMS ECU felprogramozva versenybenzinhez, valamint “B” program utcai 100-as benzinhez.

Belülről: 

 

Kívülről:

 

Ha úgy érzed hogy eltudnád képzelni a kasznidban a dolgot akkor az eredeti hirdetés itt tekinthető meg, de mint feljebb írtuk a hirdetés  szeptemberi így az aktualitásáról nem tudunk nyilatkozni.