Zártpályás versenyre invitálják a Ladásokat a PannóniaRingre!

Bertalan Zsolt már öt éve tervezi, hogy megszervezi, hogy újra versenyezhessenek körpályán is a hazai Ladások! Most talán a PannóniaRingen megvalósulhat ez, 2017. június 24-én!
Olvasd el a szabályzatot és ha úgy gondolod, szívesen kipróbálnád Magad a pályán is a Ladáddal, akkor jelentkezz a lent található telefonszámon!Kupa résztvevői:
Bárki aki MNASZ licenccel rendelkezik bármely szakágra, MNASZ versenyzői igazolvánnyal rendelkezik, vagy legalább két éve érvényes minimum B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik, és a rendezvényre a nevezési lapját leadja, illetve a nevezési díjat befizeti.Kategóriák:
1.300 ccm-ig
1.300 ccm felett – 1.600 ccm-ig
1.600 ccm felett
A-s kategória külön lesz értékelve, de együtt rajtol a mezőny és lesz abszolút is!

Minimális biztonsági előírások:

Biztonsági öv:
Kötelező minimum a 4 pontos lejárt FIA homológ, vagy lejárt érvényességű FIA homológ biztonsági öv használata, melynek vállpántjai külön rögzítési ponton vannak.
Az öv anyagán semmiféle sérülés nem lehet, csak és kizárólag a gyári eredeti varrás az elfogadott.

Üzemanyag tartály:
Ha a széria homológ üzemanyag tartály kiszerelésre kerül, akkor FIA homológ tartály (5 évnél nem régebben lejárt) vagy 30 liternél kisebb egyedi tartály használata engedélyezett, mely a karosszéria szélétől legalább 30 cm-re van.

Ülés:
Minimum lejárt FIA homológizációjú vagy lejárt érvényességű FIA homológ ülés használata kötelező. Rögzítése minimum 4 ponton legyen, minimum M8-as 8.8 szakítószilárdságú acélcsavarral.

Akkumulátor:
Amennyiben az eredeti beépítési helyet megtartják, úgy fokozottan ajánlott az eredeti rögzítésen kívül, egy + rögzítő pánt felszerelése , ami lehet heveder is. A pozitív pólus szigetelése kötelező!
Az akkumulátor áthelyezése esetén, kettő párhuzamos acélpánttal, azt csavaros kötéssel kell rögzíteni (minimum 8.8-as acél), és burkolattal kell ellátni, a savkifolyás megakadályozása céljából.

Vonószem:
Elöl, hátul kötelező. Alkalmasnak kell lennie, arra, hogy az autót a vonószemhez csatlakozva el lehessen vontatni.

Bukócső:
Használata kötelező, minimális előírások FIA J függelék 253 (1992).
http://regi.mnasz.hu/letoltes/j1992.pdf
Ahol a bukósisak 5cm-nél közelebb van a csőhöz (versenyző bekötött állapotban), ott FIA „fejvédő szivacs” használata kötelező.

Ruházat:
Homológ vagy lejárt homológ overál használata kötelező.
Kötelező a minimum „E” jelű bukósisak használata, valamint zárt magasszárú cipő viselése.

Technikai szabályok:
Kötelező a hátrameneti fokozatot tartalmazó sebességváltó használata, melynek kapcsolása a kardánalagútról történik.
(Hagyományos és szekvenciális váltó használata is engedélyezett, kormánynál elhelyezett fokozatváltó használata tilos)

Gumik:
Minden “E”-s jelű gumi engedélyezett és javasolt (Hankook, Yokohama, Toyo). Nem engedélyezett az új pálya slick gumi!
Vizes gumira nincs megkötés.
Maximális gumiabroncs átmérő 15”
Minimum 2kg-os érvényes kézi tűzoltó készülék használata kötelező.

Lebonyolítás:
2017. június 23.-án (péntek du.) fizetős szabadedzés és gépátvétel
2017. június 24.-én (szombat) reggel 20-perces időmérő
délben 6 körös I. futam (állórajttal) (30km versenytáv)
délután 6 körös II. futam (állórajttal) (30km versenytáv)
A pontos időterv a későbbiekben kerül nyilvánosságra.

Nevezési díj: 48.000,- Ft ÁFA-val és biztosítással.
Nevezni a megadott email címen lehet! sportevo@sportevo.hu
Minimum 20 autó nevezése esetén rendezzük meg a versenyt.

Egyéb infók:
www.duen.hu

Email: sportevo@sportevo.hu
Telefon: 20-9349190

[fbcomments url="http://www.ladaracing.hu/zartpalyas-versenyre-invitalnak-titeet-a-pannonia-ringre/"]