Spisak: A remek autó kulcsfontosságú a jó eredményhez!



Spisak már negyedjére húzta be az All Star Gálát, megkérdeztük hát mi a recept a sikerhez! 

Hogy érezted magad az idei Gálán?

 Nagyon tetszett a rendezvény, örömmel járok le a Rabócsiringre mivel szeretek csúszva autózni, eddig úgy látom egyre csak jobb a rendezvény és mindig vannak változások ás meglepetések.

Az autó idén remekül tette a dolgát, mit tudhatunk a jelenlegi VFTS-ről? 

A remek autó kulcsfontosságú a versenyen hogy jó eredményt lehessen elérni, nagyon jól működött minden, kivéve hogy fellazult menet közbe a kormányom a sok csavargatásba, utána lett húzva és autózás tovább! A motor elég erősre sikerült, padon mérve 195 ló / 197 nm, ifj. Béres Józsi építette ahogy a kovácsolt tolókerekes váltót is, 4,6 áttételes differenciálművel, az autó súlya szlovák szabályokhoz fogva 1040 kg.

Hogy tetszett az éjszakai All Star döntő? 

Nagyon tetszett az éjszakai döntő mivel sose volt lehetőségem sötét driften versenyezni, fel voltam szerelve lámpasorral ami segítette a dolgomat. Nagyon sajnálom a történteket hogy Vizelli Károly nem tudott részt venni a gála döntőkbe, hiszen vele mindig is nagy csatába voltunk, sajnos többen is szenvedtek technikai problémákkal, Zákanyi Janika kényszerű volt fel adni az első helyért a küzdelmet ékszíj szakadás miatt.

Egész nap magabiztosan autóztál, szinte forgások nélkül mi volt a titok? 

Az autó viselkedése nagyon jó, jó autóra könnyű rászokni, nincsenek titkok amiket nem tudnák elmondani, módosítva van a kocsinak az irányítása ami egy újabb fajta autóból van, érzékenyebb, és a lényeg hogy pontosabb, az autó érezhetően jobban működik és egyszerűen otthon érzem magam az autóban! ?

Úgy hallottam ti komolyan veszitek a rendezvényt, leültetek megtanulni Drift Masters videókból hogy hogyan értékelik a drifteseket, mik a helyes ívek? Ez igaz?

Annyira komolyan nem készültem a rendezvényre, szlovák (rally2) bajnokságban is csak 1 versenyt tudtam teljesíteni ami 2 holnapja volt, azóta nem ültem a verseny kocsiba, be pakoltam pár utcai gumit és elindultunk a rendezvényre. Igazából figyelem egy ideje a drift masterst es a formula driftet, de mondható úgyis hogy az teljesen más kategória mivel nálunk elérhetetlen olyan teljesítmény (600-1000) lóerő ladákból, teljesen más ívekkel kell autózni egy Ladával mint egy driftre készített szörnyeteggel, de a pálya vonala és az érintési pontok eléggé elérhetőek voltak a Rabócsiringen Lada teljesítményéhez is, gyengébb Ladákra ott volt a víz a pályán ? tehát ki lehetett használni az erőt aki esetleg úgy érezte hogy kevés.

Negyedjére nyerted meg a Ladaracing All Star Gálát, nem semmi teljesítmény! Kinek szeretnéd megköszönni a segítséget? 

Nagyon örülök hogy sikerült nyernem negyedjére is ami egyáltalán nem volt könnyű mivel sokakra rá tudtam közelíteni, persze evvel féltettem a sajátom és a másik autóját is, képtelen voltam féket nyomni ami még csak jobban nehezítette a dolgot mivel a Ladának nem annyira nagy az erő és probléma nélkül bír csúszni, hiszen Ladával lendületből lehet csúszni nem erőből. Akinek ez köszönhető az a támogatóm BETI Racing Team, és a szerviz csapatom, persze köszönet érinti a szurkolókat és mindenki mást aki velem tartott.

Beszéltük korábban hogy tervezitek a Rally Legendet, akkor ez volt a bemelegítés?

Tervbe van csak sikerül e az még kérdéses, több variáció is elő jött azóta ahogy beszéltünk, ha nem indulok semmilyen versenyen akkor elérhető a Rally legend, de akadott egy másik lehetőség indulni ismét Barum Rally Zlin-be, és folytatni a szlovák (rally2) tehát még kérdéses mi lesz a folytatás.

Sok sikert kívánok a továbbiakban!

Köszönöm szépen, viszont minden jót a továbbiakban nektek is!

Képek: Duen.hu, Norbi-Ladaracing