Ez egy életre szóló élmény!



Szokatlanul új dekorral és egy szokatlanul új de mégis jártas navigátorral vágott neki a Miskolc Rally előfutásnak Tamás Gyula. Hogy kerülnek Marvel hősök egy Ladára, mit keres Mester István a jobb1-ben, és hogyan sikerült a Gyuszó Racing párosának az idei Miskolc Rally alább megtudhatjátok!

Még mielőtt rátérnénk a versenyre, megkérdezném mi a sztorija az új dekornak, hogyan kerültek a Marvel Univerzum szuperhősei egy Ladára? ?

Sziasztok, üdvözlök Mindenkit! Hol is kezdjem… ? Az úgy történt, hogy Zolival (Tejcsi) elmentünk megnézni egy autószállító trailert, hogy tudjuk min szállítani a verseny autónkat. Ott az eladó mutatta nekünk a teherautóját. Nem pont ilyen Marvel-es, de ehhez hasonló figurás, szuperhősös festés volt rajta. Akkor mondtam Tejcsinek, hogy milyen klassz lenne egy verseny autón ilyen dekor. ? ? Onnan kezdve gondolkodtam, hogyan is lehetne ezt megvalósítani. Így hát beszéltem Ricsivel (Richie Design) és ő valósította meg a jelenlegi állapotában lévő dekort a verseny autóra. Így született meg a Marvel-es dekor. ??

Mit lehet tudni a jelenlegi autóról?

Motor: Bodnár Attila által készített 1.6-os A-s motor. Hajtáslánc: kitolsó egyeses asszinkron váltó sper kombi áttétellel. Futómű: Sándor Krisztián (SRS) által készített futómű FRT lengéscsillapítókkal. Dióhéjban ennyi az autóról.

A Historic mezőny előtt mentetek négy nullás előfutóként, így gondolom a kötelező feladatok ellátása mellett a cél nem lehetett más mint a szórakoztatás?! Milyen volt a prológ?

A prológ először furcsa volt, mert ellenkező irányban kellett rajtolnunk, de így is nagyon élveztük és remélem, hogy a közönségnek is tetszett az autózásunk.

Hogy került a Mester a jobb1-be? Őt inkább a másik oldalon szoktuk meg! ?

Ööö… az úgy volt… ? Mivel már Istvántól megszokott, hogy “űrhajókat” épít, így nem titok, most is készül egy űrbéli űrhajó, ami már több, mint két éve faragás alatt áll. Így hát megkérdeztem tőle, lenne e kedve egy kis benzin gőzt szívni, de most jobb egyből. ? Mint láthattátok igent mondott.

Elég kemény kis szakaszokkal kezdődött a szombat, milyen volt belülről? Volt-e bármi incidens, malőr az első napon?

Az első szakaszon én már mentem 2011-ben még anno a B.A.Z Rally-n, amit sikerült is A kategóriában megnyernem. A másik két szakasz picit idegen volt, de azt is tudtuk sikeresen abszolválni. Hála Istennek technikai és más problémánk nem volt.

Hogy viselte a legénység, és az autó az igen hosszúra nyúlt első napot?

A legénység, vagyis mi elfáradtunk. Elég hosszú volt a szombati nap. Sok idő kihagyás után ez eléggé megterhelő volt mindkettőnk számára. Az autó hibátlanul tudta teljesíteni ezt a hosszúra nyúló napot.

Vasárnap jöttek a klasszikus szakaszok, melyiket vártátok a legjobban?

Megmondom őszintén, nem nagyon tudok választani. Amit tudok mondani, Mályinkától talán picit tartottunk.


Hogy sikerült a vasárnap?

Vasárnap már voltak technikai gondjaink. Először is leesett az ékszíj, de azt a fiúk a szervízben tudták orvosolni. Majd Parasznya első kikerülős részénél sajnos eltört a váltó kulisszánk és itt a versenyünk véget is ért. Úgyhogy nem tudtuk teljesen teljesíteni a Miskolc Rally-t.

Összességében milyen volt a hétvégétek?

Nagyon- nagyon jó volt a hétvégénk és nagyon jól éreztük magunkat. Sokat nevettünk verseny közben a kabinban is. Csak azt tudom mondani, aki ilyenen töri a fejét, ne halasztgassa. Élje át, mert ez egy életre szóló élmény. ?

Kiknek szeretnétek köszöntet mondani?

Köszönet a támogatóknak: Tiszaújváros Tisza Trans, Ábel Tüzép, Csősz Trans, Drys Trans, Luferro Kft. Szeretném még megköszönni a Családomnak, Páromnak (Cinti), Dávidnak (Fityók), Zsoltinak (Csilu), Zolinak (Tejcsi), Lacikának (Lajcsi), Krisztiánnak (SRS), Ricsinek (Richie Design), Tibinek (Gömbi), Veres testvéreknek, Levinek (Nigger), Rolcsinak, Bencének és Körmöndi Szabinak.

Köszönöm a Ladaracing-nek, hogy megkerestetek minket.

Mik a tervek a továbbiakban? Legközelebb merre láthatunk titeket? Marad ez a felállás?

Vannak terveink, de babonás vagyok. ?? Ezért nem szeretnék előre elmondani semmit.

Képek: Takács Viktor – Ladaracing.hu, Boros Gyula – rallyfeeling.hu, Domonkos Zsolt

ÚJRA NYITVA AZ LR SHOP!