„A végére hónaljban fogott a kézi!”



Hosszabb kihagyás után tért vissza a Miskolc Rallyn a Rácz Tibor-Hetesi Viktor páros! A gombszemű kapott egy új motort, ami tette is a dolgát!

A 25. HELL Miskolc Rally Historic, D csoport győztes, Rácz Tibort kérdeztük a hétvégéről!

Mint arról már előtte értesültünk, új motorral érkeztetek Miskolcra. Kapart a salakon rendesen, elégedett voltál vele?

Nagyon jó kis motor, bár nem új. 2017-ben csinálta Fonák barátom gyorsban az év végi Santa Domenica Rallye Show-ra. Az alja széria, nincs benne semmi extra, de jobb lett mint amire számítottam! 🙂 Eredetileg az ezerhármast szerettem volna idénre fejleszteni, de nem jött össze. Miskolc előtt két héttel kitaláltuk hogy akkor menjünk ezzel a motorral, ez több élményt ad!

Hogy tetszettek a pályák a felírás után?

Mindegyik pálya tetszik, idén Sáta lett a kedvenc! Van benne minden, tempós, sodrós, dobálós, technikás…

Nem mondhatnánk hogy vérre menő csatákra lehetett számítani a Historic D csoportban, mi volt a cél a verseny előtt?

Nincs vérre menő csata, de azért mindenki próbál sietni. Remélem legközelebb többen leszünk! Viszont a légkör fantasztikus! Egész hétvégén vigyorgunk! 🙂

Nem lehet könnyű összefoglalni ezt a szombati napot, de azért én arra kérnélek próbáld meg nekünk leírni mik történtek veletek!

Öt hónapja versenyeztünk utoljára, én érzem hogy sok ennyi kihagyás, úgyhogy izgultam a salak előtt, nehogy ráköltözzünk a palánkra, de egész jó volt!

Bükkszent esőben nagyon tetszett, Mályinka sajnos nekünk etap lett, pedig tavaly az volt a kedvencünk, azt vártuk legjobban!

A Sátai gyors végén kicsit leszakadt a rugótányér meg a stabilizátor és a célkanyarba kihúzták a szőnyeget. Barátaink szerint akik látták mázlink volt, de megúsztuk!

Viszont etapon beesett a fékpedál, úgyhogy Lyukóbányán azért volt ilyen gáz a féktávunk, mert nem volt fék!

A 30 perces szervizben mindent megoldottak a srácok, kaptunk hegesztőt, aggregátort, fékolajt, mindenkinek köszönöm!

Bükkszent megint jó volt, de Mályinkán fél távnál elfogyott a fék, onnan elég melós volt. Végére hónaljban fogott a kézi, de leértünk és vigyorogtunk!

Az utolsó két gyors szenvedés volt, minden féktávra úgy kellett rákészülnünk hogy motorfékkel és kézivel meglegyen, a széria váltó se bírta már a visszakapcsolásokat. Navigátoromnak se volt egyszerű mindent időben mondani, de jól megoldotta! Nem feszegettük már a határokat, csak célba akartunk érni!

Hirdetés

Hogy muzsikált az új motor, kell még vele foglalkozni?

Motor teljesen jó volt örülök, hogy belepróbáltuk. Valami kipufogó kellene hozzá, meg majd egy Wéber pár, most arra gyűjtünk! 🙂

Legközelebb merre viszitek a gombost?

Idén Baranya kupán, Mecseken, Nyíregyházán és Santa Domenicán szeretnénk még ott lenni.

Kiknek szeretnéd megköszönni a segítséget?

Sok mindenkitől kapunk segítséget:

Vattenteknik.hu Etoablakpecs.hu Gealan, Starguard.hu Pannoniaradio.hu Sopianae Tse Aszallito.hu +A barátaink! 🙂

Képek: JB fotó-facebook/miskolcautosport, Juhász Péter, Béres Gábor – Ladaracing